راهنمای سامانه ها - مرکز فناوری اطلاعات

راهنمای استفاده از وبمیل
  • توضیحات کلی در رابطه با این ویمیل
  • نحوه ایجاد اکانت پست الکترونیک
  • نمایش محتوای فایل ها
  • دانلود پیوست ها به صورت فایل زیپ
  • چگونه می توان ایمیل ها را جستجو کرد؟
  • Files storage (فضای ذخیره سازی مجازی)
  • امکان به اشتراک گذاشتن فایل با دیگر کاربران(راه حلی برای محدودیت الصاق فایل های بزرگتر به لیست های گروهی)
  • انتقال فایل های الصاقی ایمیلتان به Files storage
  • الصاق فایل ها از Files storage به ایمیلتان
  • چگونه می توان امکاناتی بیشتر از آنچه editor این وب میل دارد را داشت؟
  • میزان فضای ذخیره
  • دفترچه آدرس های ایمیل (Contacts)
  • انتقال دفترچه آدرس های ایمیل از سایر وبمیل ها به وبمیل دانشگاه زنجان و برعکس
  • نحوه ایجاد و استفاده از آدرس ایمیل های گروهی
  • ارسال ایمیل بطور زمانبندی شده
  • بکاپ از ایمیلها
  • آنچه در Setting برای تنظیمات بیشتر وجود دارد
  • پوسته های متفاوت وبمیل
  • امکان ایجاد هویت های متفاوت
  • نحوه تغییر رمز عبور ایمیل
  • مدیریت فلدرها
  • فیلترینگ ایمیل ها
  • نحوه ایجاد امضا
  • ست کردن شماره موبایل و آدرس ایمیل دوم برای پسورد ریکاوری
  • تغییر چیدمان نمایش وبمیل
  •  
     
    بروزرسانی: 5-9-1402
    نحوه ایجاد امضا

    -شما برای هویت های مختلف خود می توانید امضا و اسم جداکانه داشته باشید برای این منظور، شما ابتدا مطابق شکل به setting -> Email Accounts وارد شوید، سپس هویت مورد نظر خود را انتخاب کنید وبعد signature  را انتخاب کنید،
    صفحه ای مانند شکل زیر را خواهید داشت که می توانید امضای خود را در آن بیاورید.

    قابل ذکر است، .

    کارشناس مربوطه: -مریم سیفائی 33052685